Spoštovanje zasebnosti posameznikov, vključno z varovanjem osebnih podatkov posameznikov, je za WTB d.o.o., bistvenega pomena. WTB d.o.o., je zavezana k varovanju podatkov ter zagotavljanju varnosti in zaupnosti. Zato vas vabimo, da se podrobneje seznanite z informacijami o obdelovanju vaših osebnih podatkov v WTB d.o.o.
Sedež: | Gradnikove Brigade 11, 1000 Ljubljana |
Davčna številka: | SI56313748 |
Matična številka: | 1623974000 |
Osnovni kapital: | 7.500 EUR |
Direktor: | Igor Hiti |
Spletni naslov: | nabavna-asistenca.si |
Naslov e-pošte: | info@nabavna-asistenca.si |
Spletni naslov za naročnike in ponudnike: | www.brokerandmore.com |
Naslov e-pošte za naročnike in ponudnike: | info@brokerandmore.com |
Dejavnosti WTB d.o.o., v skladu z veljavno standardno klasifikacijo dejavnosti | J62.010 - Računalniško programiranje |
Vaše podatke zbiramo in obdelujemo v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov ali obdelavo posameznih osebnih podatkov.
WTB d.o.o., lahko zbira osebne podatke, ki jih pridobi od vas, kadar:
Portal WTB je sestavljen iz dveh spletnih mest:
Portal WTB d.o.o. je javno dostopen in namenjen za uporabo in informiranje širše javnosti, omogočajo pa tudi uporabo drugih funkcionalnosti.
Obiskovalci/Uporabniki portala WTB d.o.o. se lahko vselej prostovoljno odločite, kdaj in na kakšen način želite stopiti v kontakt z WTB d.o.o. (preko telefona, elektronske pošte, aplikacij ali preko spletnih obrazcev). Obiskovalci portala se sami odločate tudi o tem, katera brezplačna interaktivna orodja (npr. pošiljanje ponudb, podpisovanje dokumentov, ….) boste uporabljali.
WTB d.o.o., podatke v zvezi z obiskom spletne strani ali uporabo mobilne aplikacije uporablja za naslednje namene:
Ob obisku spletne strani, mobilne aplikacije ali spletne aplikacije WTB d.o.o., strežnik avtomatično zbira podrobnosti o vašem obisku kot so:
Na portalu, spletnih aplikacijah in drugih digitalnih rešitvah boste zasledili tudi termin »Piškotki«. Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Obiskovalec oz. uporabnik spletne strani lahko sam shranjuje, omejuje ali onemogoča piškotke. Piškotki so namenjeni zagotavljanju prijaznejših spletnih strani, saj beležijo posameznikove interese, preference in izkušnje ter izboljšujejo učinkovitost iskanja informacij, pri čemer konkretnega posameznika ni mogoče identificirati.
V spletnih obrazcih so praviloma navedeni osebni podatki, ki jih WTB d.o.o., potrebuje, da vam lahko zagotovi želene informacije, pomoč ali storitev.
Če ste uporabnik portala ali spletnih aplikacij WTB d.o.o., o vas lahko zbiramo tudi druge osebne podatke, ki jih potrebujemo mi ali ponudniki oz. distributerji storitev in blaga bodisi za zagotavljanje dostopa do informacij v zvezi s sklenjenimi pogodbami bodisi za izvajanje drugih storitev, na katere se naročite kot obstoječa stranka z namenom same uporabe funkcionalnosti aplikacij in drugih ugodnosti.
WTB d.o.o., upravlja spletno aplikacijo Nabavna Asistenca (nabavna-asistenca.si ) in v njej zbira podatke.
Na spletni strani Nabavna asistenca omogoča komunikacijo med onudnikom/naročnikom in posameznikom. Spletna stran Nabavna asistenca je namenjena tudi strankam, ki želijo poslati povpraševanje za blago in storitve ponudnikom/naročnikom. Več informacij o Nabavni asistenci najdete v zavihku: O storitvi.
WTB d.o.o., v sklopu spletne aplikacije Nabavna Asistenca obdeluje naslednje osebne podatke:
Z uporabo spletne aplikacije Nabavna Asistenca se lahko seznanite v Pogojih uporabe.
Spletna storitev Nabavna asistenca je na strani ponudnika/naročnika namenjena podjetjem in samostojnim podjetnikom, ki želijo poslovno sodelovati z WTB d.o.o. in posamezniku pošiljati ponudbe za želeno blago ali storitev (v nadaljevanju pogodbenim obdelovalcem). WTB d.o.o. ponudniku/naročniku pošlje naslednje podatke:
Posamezniki lahko na WTB d.o.o., oz. na elektronske naslove, objavljene na spletni strani nabavna-asistenca.si, naslovite tudi elektronsko sporočilo. V tem primeru se prostovoljno odločite, katere osebne podatke nam želite zaupati. WTB d.o.o., bo vaš elektronski naslov in elektronsko sporočilo nadalje obdelovala v skladu z vsebino vašega elektronskega sporočila ter ob upoštevanju vrste in narave medsebojnega razmerja.
V stik z WTB d.o.o., lahko stopite tudi preko telefona, možno pa je tudi, da vas po telefonu pokličejo zaposleni WTB d.o.o., ali predstavniki pogodbenih obdelovalcev WTB d.o.o., kadar ste izrazili željo za takšen način vzpostavitve stika z vami oziroma ste privolili v izvedbo telefonskega klica.
V primeru snemanja telefonskega pogovora boste o tem posebej obveščeni pred začetkom telefonskega razgovora oziroma preko telefonskega odzivnika. Posnetki se hranijo in obdelujejo z namenom zagotavljanja dokazov o poslovni komunikaciji, natančneje z namenom ugotavljanja dejstev in okoliščin obravnavanih primerov in s strani strank podanih informacij v skladu z določbami zakona, ki ureja elektronske komunikacije.
Z namenom varovanja ljudi in premoženja WTB d.o.o., lahko izvajamo snemanje vhoda v poslovne prostore WTB d.o.o.. V takšnem primeru ste o tem obveščeni s posebnim obvestilom, ki je objavljen na vidnem mestu. V zvezi s snemanjem zbiramo naslednje podatke: slikovni posnetek posameznika, datum in čas vstopa oziroma izstopa iz prostora, v katerem se izvaja videonadzor.
Če ste preko Nabavne asistence poslali povpraševanje ali/in potrdili ponudbo, obdelujemo vaše osebne podatke zgolj za namen pridobivanja ponudb in izboljšanja naše storitve.
To počnemo z visoko skrbnostjo in zgolj v meri, ki je potrebna za doseganje zakonitih namenov obdelave osebnih podatkov, pri katerih se obdelavi osebnih podatkov ne moremo izogniti
V WTB d.o.o., osebne podatke v določenih primerih in glede na kategorijo posameznikov obdelujemo na podlagi naslednjih zakonitih interesov:
Vaše osebne podatke posredujemo tretjim osebam za namen pridobivanja ponudb in izboljšanja naše storitve.
Občasno pa smo primorani vaše osebne podatke posredovati tudi določenim drugim zunanjim uporabnikom, če ti izkažejo ustrezno pravno podlago za pridobitev vaših podatkov. Takšni uporabniki so navadno različni državni organi, ki vaše osebne podatke potrebujejo v okviru uradnih postopkov, ki jih vodijo, lahko pa tudi posamezniki, če dostop do podatkov zahtevajo preko sodišča ali če z gotovostjo izkažejo, da ste jih sami pooblastili za pridobitev vaših podatkov.
Morebitno zahtevo za pridobitev vaših osebnih podatkov s strani tretjih oseb vedno preverimo, da ugotovimo, če prihaja od upravičenega prosilca in če le-ta ima ustrezno pravno podlago za njihovo pridobitev. V primeru, da zahteva za pridobitev podatkov ni popolna, vsakršno posredovanje vaših podatkov zavrnemo.
Kot večina podjetij, tudi WTB d.o.o., za posamezne dele obdelav osebnih podatkov angažira različne pogodbene obdelovalce, ki opravljajo del storitev namesto nje, pri čemer s takšnimi pogodbenimi obdelovalci osebnih podatkov sklenemo ustrezne zakonsko predpisane pogodbe o obdelavi osebnih podatkov, v katerih jih zavežemo k enakemu standardu varstva osebnih podatkov, kot če bi te izločene dele obdelav osebnih podatkov izvajali sami. Obenem ti pogodbeni obdelovalci podatke obdelujejo zgolj za namen izvajanja pogodbeno opredeljenih storitev in za noben drug namen, niti jih ne smejo uporabljati za lastne namene ali namene tretjih oseb.
Vaše podatke bomo hranili za obdobje, ki je potrebno za uresničitev namenov, ki so navedeni v naši politiki zasebnosti, razen v primeru, ko bi bilo daljše obdobje hrambe potrebno ali dovoljeno v skladu z zakonom.
Vaše osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve in za namene, opredeljene v privolitvah, hranimo do preklica privolitve z vaše strani ali vašega ugovora obdelavi podatkov za namen neposrednega trženja. Enako velja tudi za obdelavo teh podatkov v povezanih družbah, katerim so bili, z vašo privolitvijo, osebni podatki posredovani za isti namen obdelave.
Obveščamo vas, da so nekateri osebni podatki lahko obdelani z avtomatiziranimi sredstvi, kadar so takšne obdelave nujne za sklenitev ali izvajanje zavarovalne pogodbe z vami, kadar to dovoljujejo predpisi Evropske unije ali Republike Slovenije ter ob izvajanju ustreznih ukrepov za zaščito vaših pravic in svoboščin in na podlagi vaše izrecne privolitve.
V primeru obdelav podatkov z avtomatiziranimi sredstvi, ki imajo za vas pravne učinke ali na podoben način na vas znatno vplivajo, imate pravico zahtevati, da odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, za vas ne velja, tako, da zahtevo pošljete na naslov info@nabavna-asistenca.si. V tem primeru bomo poskrbeli, da bo avtomatizirano odločitev ponovno pretehtala za to pristojna oseba.
V WTB d.o.o., izvajamo fizične, organizacijske in tehnične ukrepe za varovanje podatkov pred izgubo, krajo, nedostopnostjo in nepooblaščeno uporabo. Vaše podatke varujemo v skladu z veljavno zakonodajo in z internimi akti, ki urejajo varstvo in zavarovanje osebnih podatkov v WTB d.o.o., ter področje informacijske varnosti.
Vsi zaposleni v WTB d.o.o., pogodbeni obdelovalci in druge osebe, ki imajo za obdelavo podatkov vašo osebno privolitev ali drugo ustrezno pravno podlago za obdelovanje, so zavezane k varovanju zaupnosti vaših podatkov in jih ne smejo razkrivati nepooblaščenim osebam ali osebam, ki nimajo ustrezne podlage za obdelavo vaših osebnih podatkov. Dostop do vaših osebnih podatkov dovoljujemo le tistim osebam, ki morajo te podatke poznati, da jih lahko v našem imenu obdelajo. Te osebe zavezujejo pogodbene obveznosti glede zaupnosti, ob morebitnih kršitvah pa se lahko proti njim sprožijo ustrezni postopki.
Poslovne prostore, kjer se nahajajo nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, skrbno varujemo z ukrepi, ki nepooblaščenim osebam onemogočajo nepooblaščen dostop do osebnih podatkov.
Izvajamo, pregledujemo in vzdržujemo varnostne postopke, ki ustrezajo najnovejšemu stanju tehnike, standardom in prakse zaščite podatkov.
Interno omrežje je zaščiteno pred zunanjim svetom s sistemom požarnega zidu ter drugimi aktivnimi sistemi za preprečevanje oz. zaznavo vdorov, ki ustrezajo najnovejšemu stanju tehnike.
Spletne in mobilne aplikacije WTB d.o.o., so dostopne samo po prijavi z individualno identifikacijo, kot je na primer uporabniško ime in geslo, osebni digitalni certifikat in drugo. Uporabniki imajo dostop le do podatkov, ki jih potrebujejo za opravljanje svojih del in nalog oz. do katerih imajo upravičen dostop.
Posameznikom oz. vsem naslovnikom te politike priporočamo, da tudi sami zaščitijo svojo zasebnost:
Zagotavljanje točnih in ažurnih podatkov
V primeru, da ste naš uporabnik, vas pozivamo, da nas sproti obveščate o spremembah vaših osebnih podatkov. Prizadevali si bomo, da bodo vaši podatki v primeru prejema vašega sporočila, čimprej osveženi.
• Elektronska pošta
Preden nam pošljete nezaščiteno elektronsko sporočilo prek svojega ponudnika spletnih storitev imejte v uvidu, da njegova vsebina na spletu morda ni zaščitena pred nepooblaščenim prebiranjem, ponarejanjem itd.
• Uporaba gesel
Priporočamo vam, da poskrbite za varnost gesel ali drugih identifikatorjev, ki jih uporabljate za prijavo. Pazite, da jih ustrezno hranite in jih ne razkrivate drugim.
Kadar kot uporabnik naših storitev ugotovite zlorabo vašega uporabniškega imena in gesla ali drugega uporabniškega identifikatorja, ki ga uporabljate za dostop do spletnih aplikacij WTB d.o.o., nam to čimprej sporočite na info@nabavna-asistenca.si. Po prejemu obvestila bomo poskrbeli za onemogočitev nadaljnje uporabe takšnega gesla.
V primeru, ko izgubite oz. pozabite vaše prijavne podatke (uporabniško geslo), ki ga uporabljate za dostop do spletnih aplikacij WTB d.o.o., boste uporabniško geslo lahko ponastavili preko vpisa osebnega e-naslova, ki ste ga podali kot vaš kontaktni e-naslov. Na ta e-naslov boste prejeli e-sporočilo s povezavo za ponastavitev vašega uporabniškega gesla.
• Protivirusna zaščita
Priporočamo vam, da imate na napravi za dostop do vsebin WTB d.o.o., nameščeno in aktivno programsko zaščito pred škodljivo programsko kodo.
WTB d.o.o., preko digitalnih socialnih omrežij Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn, stopa v stik s posamezniki in širšo javnostjo, zaradi česar je pomembno, da se posamezniki seznanijo tudi s pravili teh omrežij oz. z njihovimi politikami zasebnosti ter z nastavitvami zasebnosti, ki so na voljo tudi na naslednjih povezavah: Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn.
Zavedati se morate tudi, da je vaša objava na svetovnem spletu vidna širši javnost, zato je zelo pomembno upoštevati internetni bonton (t.i. netiketo), in sicer:
Spletne strani in mobilne aplikacije WTB d.o.o., lahko omogočajo povezave do spletnih strani tretjih oseb ali vključujejo strani in storitve tretjih oseb. WTB d.o.o., ni odgovorna za varovanje zasebnosti ali osebnih podatkov s strani tretjih oseb, ponudnikov aplikacij, ponudnikov operacijskih sistemov, ponudnikov brezžičnih storitev, izdelovalcev naprav ipd.
V primeru, da se odločite obiskati tako povezavo, nismo odgovorni za razpoložljivost izbrane strani, mobilnih aplikacij ali drugih storitev tretjih oseb. Prav tako spletnih strani tretjih oseb, njihovih mobilnih aplikacij ali storitev ne preverjamo ter nismo posredno ali neposredno odgovorni za njihovo uporabo in vsebino, zbiranje in obdelovanje kakršnihkoli podatkov s strani spletnih strani, mobilnih aplikacij ali storitev teh oseb. Glede na navedeno vam priporočamo, da se pred uporabo storitev ali mobilnih aplikacij tretjih oseb oz. pred kakršnimkoli vnašanjem svojih osebnih podatkov vanje seznanite z njihovimi politikami zasebnosti ali izjavami o varovanju zasebnosti, ki so dostopne bodisi na njihovih spletnih straneh ali ob dostopu (registraciji) v takšno mobilno aplikacijo.
Osebnih podatkov otrok na naših spletnih straneh in v mobilnih aplikacijah ne zbiramo namerno, izjema je sodelovanje v nagradnih igrah in pridobivanje slikovnega gradiva ob dogodkih, ki jih organizira WTB d.o.o., pri čemer si vselej prizadevamo, da osebne podatke otrok zbiramo v razumnem obsegu. V WTB d.o.o., v zvezi z osebnimi podatki otrok, mlajših od 15 let, posebej skrbimo, da ne zbiramo, uporabljamo ali razkrivamo njihovih osebnih podatkov in da otrok namerno ne privabljamo v spletne in mobilne aplikacije WTB d.o.o. Njihove osebne podatke pridobivamo izključno preko kontaktnih podatkov staršev ali skrbnikov.
Kadar se posameznega dogodka v naši organizaciji udeležujejo tudi otroci, mlajši od 15 let, njihove slikovne posnetke pridobivamo in obdelujemo le ob predhodni pisni privolitvi njihovih staršev oziroma skrbnikov. Za otroke, mlajše od 15 let, morajo soglasje za sodelovanje v nagradni igri podpisati njihovi starši ali skrbniki. Starši v okviru privolitev lahko dovolijo, da lahko obdelujemo osebne podatke otroka zaradi izročitve nagrad in zaradi objave podatkov nagrajencev. Če otrok, mlajši od 15 let, osvoji nagrado, se o tem po elektronski pošti, telefonu ali pisno obvesti starše ali skrbnike otroka.
Posebej bi vas želeli opozoriti, da imajo digitalna socialna omrežja v svojih pogojih uporabe in politikah zasebnosti, za katere ni odgovorna WTB d.o.o., določeno nižjo starostno mejo za sodelovanje otrok, pri čemer se domneva, da so vsi uporabniki oziroma osebe, ki všečkajo, sledijo oz. na kakršen koli drug način spremljajo družbeno omrežje, starejše od 13 let.
V zvezi z navedenim in z uporabo interneta in v zvezi z drugimi storitvami informacijske družbe vam priporočamo, da se z otrokom pogovorite o varni uporabi interneta in mobilnih naprav in se tako izognete razkrivanju osebnih podatkov otrok na internetu in komuniciranju z neznanci.
Če se osebni podatki v WTB d.o.o., obdelujejo na podlagi privolitve, lahko posameznik kadarkoli začasno ali trajno prekliče svojo privolitev za obdelavo osebnih podatkov; prav tako lahko posameznik ugovarja obdelavi osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, za namen neposrednega trženja, ali zahteva dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave, prenos ali izbris osebnih podatkov ali vloži ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim, s pisno zahtevo, poslano na naslov:
WTB d.o.o., Ulica Gradnikove brigade 11, 1000 Ljubljana, ali info@nabavna-asistenca.si. Vaš preklic velja za naprej in ne vpliva na obdelave osebnih podatkov, ki so bile izvedene do vašega preklica.
Če boste podali ugovor obdelavi osebnih podatkov na podlagi naših zakonitih interesov, vaših osebnih podatkov ne bomo več obdelovali, razen, če v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov izkažemo nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
Prav tako bi vas želeli opozoriti, da imate v primeru, da menite, da so bili kršeni predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana.
Morebitna vprašanja v zvezi s to politiko, pripombe, komentarje in prošnje za pomoč v zvezi z uveljavljanjem vaših pravic, povezanih z obdelavo vaših osebnih podatkov, lahko naslovite na pooblaščeno osebo za varstvo podatkov v WTB d.o.o., na elektronski naslov: info@nabavna-asistenca.si.
Potrudili se bomo, da odgovor prejmete v najkrajšem možnem času.
WTB d.o.o., si pridržuje pravico občasno posodobiti to politiko zasebnosti.
Morebitne spremembe te politike zasebnosti začnejo veljati z dnem objave na spletni strani nabavna-asistenca.si ali v mobilnih aplikacijah WTB d.o.o.
WTB d.o.o., vsem posameznikom, na katere se nanaša ta politika, priporoča redno pregledovanje te politike.
Nadaljnja uporaba spletnih strani, mobilnih aplikacij ali storitev WTB d.o.o., po objavljenih spremembah politike zasebnosti, pomeni, da s spremembami soglašate.
Ti splošni pogoji veljajo za vsakega uporabnika, ki obišče oziroma uporablja spletno mesto, ki je v času sprejetja teh splošnih prodajnih pogojev dostopno na spletnem naslovu Preklop v nadaljevanju spletno mesto) in s katero upravlja družba WTB d.o.o., Ulica Gradnikove brigade 11, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju: upravitelj), do preklica oz. spremembe splošnih pogojev.
Ti splošni pogoji zavezujejo uporabnika, ko prvič obišče spletno mesto in pri vseh kasnejših obiskih. Z uporabo spletnega mesta uporabnik potrjuje, da sprejema in se strinja z vsemi določbami teh splošnih pogojev in da je seznanjen s Politiko varstva osebnih podatkov in zasebnosti.
Ti splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo ali dopolnijo brez opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnega mesta pod spremenjenimi pogoji uporabnik potrjuje, da se strinja s spremembami.
Upravitelj vljudno prosi uporabnike, ki se ne strinjajo s temi splošnimi prodajnimi pogoji ali njihovimi spremembami ali dopolnitvami, da ne uporabljajo spletnega mesta, predvsem pa da ne uporabljajo storitev, ki jih ponuja spletno mesto.
Spletno mesto služi kot komunikacijsko orodje preko katerega komunicirajo uporabniki. Spletno mesto je prilagojeno uporabi pametnih mobilnih in fiksnih naprav.
Uporabnik spletnega mesta je oseba, ki obišče spletno mesto.
Ponudnik/naročnik je oseba, ki se je registrirala in naročila storitev, ki jo ponuja spletno mesto. Ponudnik/naročnik je tisti, ki sproži kakršnokoli komunikacijo ali ponuja ter prodaja svoje blago in storitve kupcem preko spletnega mesta.
Kupec je oseba, ki vstopi v interakcijo s ponudnik/naročnikom, sprejme ali potrdi naročilo, kupi blago ali storitev oz. opravi kakršnokoli drugo komunikacijo s ponudnikom/naročnikom. Kupec je tudi oseba, ki preko spletnega mesta pošlje povpraševanje ponudniku/naročniku.
Nagovorni partner je oseba, ki ima svojo bazo fizičnih ali pravnih oseb ter (skladno z varovanjem osebnih podatkov) omogoči ponudnik/naročniku nagovor teh oseb z uporabo storitev spletnega mesta.
Registrirani uporabniki so ponudniki/naročniki, kupci in nagovorni partnerji.
Upravitelj in sedež: WTB d.o. informacijske storitve, d.o.o. (skrajšano; WTB d.o.o.), Ul. Gradnikove brigade 11, 1000 Ljubljana, E-naslov (naslov, kamor lahko uporabnik pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave): info@nabavna-asistenca.si . Komunikacija poteka v slovenskem jeziku.
Matična številka: 1623974000
ID za DDV: SI56313748
Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani, Slovenija, dne 29.5.2001.
Direktor: Igor Hiti
Z registracijo uporabnik upravitelju spletnega mesta daje dovoljenje za uporabo posredovanih podatkov in osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
Uporabnik daje upravitelju dovoljenje za uporabo posredovanih podatkov s potrditvijo »disclaimerjev« ob vstopu na spletno mesto in posledično postane registrirani uporabnik.
Upravitelj lahko uporablja posredovane podatke za lastno obdelavo, namen komunikacije z registriranimi uporabniki in ponujanje drugih storitev/blaga upravitelja. Upravitelj lahko povpraševanja in osebne podatke uporabnikov posreduje ponudnikom/naročnikom za nadaljnjo uporabo, potrebno medsebojno komunikacijo in pripravo ponudb.
Vsak registrirani uporabnik se lahko odjavi na način, da pošlje elektronsko pošto na naslov info@nabavna-asistenca.si z naslovom odjava. V besedilo vpiše svoj ime in priimek in GSM številko in e-mail.
Uporabnik garantira, da so podatki, ki jih je poslal upravitelju ali drugim uporabnikom spletnega mesta, točni. Upravitelj ima pravico kadarkoli odstopiti od pogodbe, če ugotovi, da posredovani podatki niso točni, so lažni ali zavajajoči, prav tako pa ima pravico zahtevati od uporabnika odškodnino.
Plačljiva storitev spletnega mesta je komunikacija med ponudniki/naročniki, ki je opisana v zavihku »O storitvi«.
O celotnem znesku plačila (cena storitve, davek, morebitni ostali stroški) je ponudnik/naročnik obveščen v procesu komercialnega dogovora z upraviteljem, vendar še pred oddajo naročila, ki ponudnika/naročnika zavezuje. Cene storitev so navedene v evrih.
Za izbrane storitve mora ponudnik/naročnik opraviti zahtevano plačilo in poslati upravitelju spletnega mesta ustrezne dokumente. Upravitelj spletnega mesta naročilo po prejetem plačilu in pregledu poslane dokumentacije odobri in aktivira, zavrne ali ponudnika/naročnika pozove k dopolnitvam. V primeru zavrnitve upravitelj spletnega mesta ponudniku/naročniku vrne plačani znesek.
V postopku naročila plačljive storitve se šteje, da se je pred oddajo naročila, ki ponudnika/naročnika zavezuje, ponudnik/naročnik seznanil z bistvenimi lastnostmi naročene storitve, splošnimi pogoji, s ceno storitve, vključno z davkom na dodano vrednost ter z možnostmi in roki plačila.
V primeru, da se z uporabnikom ne podpisuje pogodba, se šteje da je pogodba o uporabi storitev spletnih strani sklenjena s potrditvijo naročila, plačilom ali podpisom pristopnice.
Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe med upraviteljem in uporabnikom.
Upravitelj si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje ali cenik storitev.
Registrirani uporabnik, ki je naročen na storitve spletnega mesta upravitelja, lahko upravitelj pred potekom naročila obvesti o prihajajočem poteku pogodbe in ga povabi k podaljšanju in ponovnemu plačilu storitev. Uporabnik mora do izteka roka, za katerega je naročil storitve ponovno plačati storitev po ponudbi, sicer mu upravitelj lahko blokira račun. S plačilom uporabnik sprejema v tistem trenutku veljavne splošne pogoje spletnega mesta.
Uporabnik lahko v 30 dneh po preteku roka za plačilo podaljšanja naročniškega razmerja plača ponujeni znesek in mu upravitelj ponovno omogoči uporabo njegovega uporabniškega računa z deblokado. V kolikor niti v 30 dneh po preteku roka za plačilo uporabnik ne nakaže plačila, si upravitelj pridržuje pravico trajne blokade uporabniškega imena.
V kolikor registriran uporabnik 365 dni ne uporablja uporabniškega računa, si upravitelj spletnega mesta pridržuje pravico blokirati ali zbrisati uporabniški račun.
Naročene storitve lahko uporabnik plača po navodilih v prijavnici oz. je to opredeljeno v ponudbi, naročilnici, potrditvi naročila ali pogodbi.
Spletno mesto deluje 24 ur na dan, vse dni v letu. Upravitelj si pridržuje pravico, da je lahko zaradi tehničnih ali drugih večjih zapletov delovanje spletnega mesta onemogočeno in s tem onemogočena ali ovirana uporaba spletnega mesta in njegovih storitev Upravitelj uporabniku ni dolžan povrniti škode, ki bi uporabniku nastala zaradi nedelovanja ali oviranega delovanja spletnega mesta, niti povrniti celo ali del naročnine na storitve upravitelja. Upravitelj si bo prizadeval morebitne motnje v delovanju spletnega mesta odpraviti v čim krajšem času.
Zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov lahko povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. Upravitelj spletnega mesta ne odgovarja za napake, pravilnost podatkov, izvedbo naročil, dobavo, ki si jih izmenjajo uporabniki spletnega mesta. V primeru, da uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@nabavna-asistenca.si.
Upravitelj ne odgovarja za komunikacijo med kupcem in ponudnik/naročnikom oz. med uporabniki portala znotraj spletnega mesta ali zunaj. Upravitelj izključuje svojo odgovornost za kakršnokoli škodo bi nastala uporabniku zaradi uporabe spletnega mesta. Prav tako izključuje svojo odgovornost, če se v sistemu nekdo pojavlja z lažnimi, zavajajočimi ali izmišljenimi podatki, oz. pošilja zavajajoče, lažne ali nepopolne podatke ali informacije, ki niso v skladu z zakonodajo Republike Slovenije.
Z registracijo uporabnik dovoljuje, da ga drugi uporabniki ocenjujejo in da so te ocene javno objavljene na spletnem mestu upravljalca.
Uporabnik lahko kadarkoli odstopi od pogodbe za uporabo storitev spletne strani , razen če ni dogovorjeno drugače, vendar mu upravitelj ni dolžan vrniti plačil za storitev.
Če ima uporabnik reklamacijo na naročeno storitev upravitelja spletnega mesta, mora le to v pisni obliki poslati bodisi na naslov WTB d.o.o., Ul. Gradnikove brigade 11, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@nabavna-asistenca.si . Upravitelj bo skušal v najkrajšem možnem roku odgovoriti na reklamacijo uporabnika.
Upravitelj lahko kadarkoli odstopi od pogodbe z uporabnikom, če:
V primeru, da pride do odpovedi pogodbe po krivdi uporabnika, je porabnik dolžan poravnati vse svoje zapadle obveznosti in stroške povezane z odpovedjo.
Vsak uporabnik spletnega mesta lahko na spletnem mestu objavlja le vsebine, za katere ima pridobljene avtorske pravice. Za zlorabo objavljenih avtorskih pravic in povzročeno škodo uporabnik odgovarja samostojno.
Če na spletnem mestu najdete avtorsko vsebino, ki ne pripada uporabniku, vas naprošamo, da nas o tem nemudoma obvestite.
Upravitelj prepoveduje objavo vsebin spletnega mesta v drugih medijih, razen s predhodnim pisnim dovoljenjem upravitelja.
Upravitelj je imetnik avtorske in vseh sorodnih pravic na storitvi (in v zvezi z njo), ki je predmet te pogodbe, vključno z vsemi upravičenji, ki gredo avtorju v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (»ZASP«, Uradni list RS, št. 21/95, s spremembami in dopolnitvami).
Vsi vnosi, spremembe, dopolnitve in druge predelave aplikacije (v nadaljevanju »stvaritev«) s strani katerekoli stranke te pogodbe so last upravitelja in se stvaritev prostorsko in časovno izključno prenese na upravitelja za področje celotnega sveta (v obsegu dovoljenem z veljavno zakonodajo), kar pomeni, da lahko upravitelj s stvaritvijo neomejeno razpolaga (reproducira, prilagaja, prireja, distribuira, itd). Pogodbeni stranki se dogovorita, da se avtorske in sorodne pravice na vseh delih katerekoli stranke te pogodbe, ki so izvedena po tej pogodbi in se štejejo kot avtorska dela ter so izražena v kakršnikoli obliki, prenesejo na upravitelja in so last upravitelja.
V izogib dvomu, so na upravitelja v primeru iz tega člena prenesene vse materialne avtorske pravice določene v 22. členu ZASP.
Določila tega člena se ne nanašajo na vnose grafičnih (CGP) elementov, izdelkov oz. storitev in drugih elementov, ki so avtorsko zaščiteni s strani ponudnik/naročnika.
Upravitelj, ponudnik/naročnik in nagovorni partner so dolžni pri izpolnjevanju svojih obveznosti po tej pogodbi, v celoti spoštovati določila vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov; GDPR) ter druge veljavne zakonodaje na področju varstva in obdelave osebnih podatkov.
Upravitelj se zavezuje obdelovati osebne podatke v skladu z dobrimi poslovnimi praksami in delovati v skladu z veljavno zakonodajo.
Več o politiki varovanja osebnih podatkov upravitelje je opredeljeno na spletnem mestu na naslednji povezavi nabavna-asistenca.si/vop.
V primeru kakršnihkoli kršitev s strani uporabnika, ki bi imele za posledico kakršnekoli kazni, globe ali podobno za upravitelja, bo uporabnik upravitelju nadomestil finančno izgubo povezano s tem. Prav tako bo v primeru zavestnih kršitev s strani upravitelja, ki bi imele za posledico kakršnekoli kazni, globe ali podobno za uporabnika, upravitelj uporabniku nadomestil finančno izgubo povezano s tem.
Sklop pogojev v tej točki velja za primere, ko kupec opravi nakup blaga ali storitev preko spletnega mesta in jih je ponudnik/naročnik dolžan spoštovati. V primeru, da se ti splošni pogoji razlikujejo s splošnimi pogoji akcije/kampanje, ki jih z uporabo storitev spletnega mesta izvaja ponudnik/naročnik, se upoštevajo splošni pogoji, ki so ugodnejši za kupca.
1. Pogodba
Ko kupec odda naročilo in potrdi strinjanje s splošnimi pogoji je kupoprodajna pogodba na daljavo sklenjena.
2. Odstop od pogodbe / vračilo blaga in postopek vračanja blaga, takoj po prejemu
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: info@nabavna-asistenca.si. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec nosi strošek vračila blaga.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Prodajalec vrne prejeta plačila kupecu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu.
Odstop od pogodbe ni mogoč:
3. Stvarne napake
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Prijavo stvarne napake kupec sporoči na e-naslov prodajalca: info@nabavna-asistenca.si. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
4. Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih..
Reklamacijo povezano z garancijo izdelka kupec sporoči na e-naslov prodajalca: info@nabavna-asistenca.si. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Pravico do uveljavljanja garancije in vračila kupnine natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Garancija ne velja v primerih:
Družba WTB d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda pisno na naslov družbe ali prek e-poštnega naslova info@nabavna-asistenca.si.
WTB d.o.o. bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke v najkrajšem možnem času. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.
Skladno z zakonskimi normativi družba WTB d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
WTB d.o.o. na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Neveljavnost katerekoli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne pomeni neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, ti splošni pogoji pa veljajo naprej brez te določbe.
Za pravna razmerja med uporabniki in upraviteljem se uporablja pravo Republike Slovenije in pravo Evropskih skupnosti. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, Republika Slovenija.
Ti splošni pogoji veljajo od 1.1.2022.